Kære medlemmer med fast havneplads

Du kan nu bestille tid til vinteroptagning af din båd. 

Frist for tidsbestilling er søndag den 8. september.

Læs venligst hele teksten til ende, før du bestiller tid:



Selve vinteroptagningen starter i praksis tirsdag den 1. oktober.

Husk at du skal betale for optagningen i automaten inden optagningen og vise kvitteringen til kranmedarbejderen.

Udfyld vedhæftede skema, som udgør tidsbestillingen. Vi sender en bekræftelse med din tid på mail. Vent til du hører fra os.

Når fristen for bestilling er udløbet den 8. september, fordeles tiderne og hurtigst muligt herefter får du besked.

For at få så mange både op som muligt og så smidigt som muligt, bedes du møde op 1/2 time før. Før optagning af både med mast skal ALLE sejl afmonteres også rulleforsejl (Sejl der er rullet ind i mast eller bom er OK). Dit hækstag skal være afmonteret.

Skema til vinteroptagning 2024 (Word)

Skemaet til tidsbestillingen er vedhæftet denne artikel, samt den mail vi har sendt dig, og kan derudover også findes i printet udgave udenfor havnekontoret. Du kan aflevere blanketten pr. mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller i S/K Lynettens postkasse udenfor havnekontoret.

Det er vigtigt at du overholder din tid, så vi ikke skal bruge for lang administrationstid på ændringer. Hvis du alligevel bliver forhindret i at møde op til din tid, så giv besked på kontoret og vi vil forsøge at finde en ny tid i forhold til arbejdspres og kalender.

Vi gør alt hvad vi kan for at gøre vinteroptagningen så god som mulig og vi håber på tålmodighed og god tone fra alle i processen.

Alle medlemmer med fast havneplads, som ønskede at komme op sidste år, kom op. Vi er meget positive i forhold til at det kan lykkes igen.

Bedste hilsner
Havnekontoret
S/K Lynetten.