Vinteroptagning kun for medlemmer med fast havneplads 

Selve vinteroptagningen starter i praksis mandag den 2. oktober og slutter senest mandag den 1. december. 

Frist for tidsbestilling fredag den 15. september

Læs venligst hele teksten til ende før du bestiller tid til vinteroptagning af din båd.

 Vinteroptagning kun for medlemmer med fast havneplads 

Bestilling fra fredag den 1. september

Selve vinteroptagningen starter i praksis mandag den 2. oktober og slutter senest mandag den 1. december. 

Husk at du skal betale for optagningen i automaten inden optagningen og vise kvitteringen til kranmedarbejderen.

Udfyld vedhæftede skema, som udgør tidsbestillingen. Vi sender en bekræftelse med din tid på mail.

VENT TIL DU HØRER FRA OS.

Når fristen for bestilling er udløbet den 15. september, fordeles tiderne og hurtigst muligt herefter får du besked. 

For at få så mange både op som muligt og så smidigt som muligt bedes du møde op 1 time før.

HUSK ! Før optagning af både med mast skal ALLE sejl afmonteres også rullesejl. Dit hækstag skal være afmonteret.

Skemaet til tidsbestillingen findes  her på hjemmesiden samt i printet udgave udenfor havnekontoret. Du kan aflevere blanketten pr. mail eller i S/K Lynettens postkasse udenfor havnekontoret. 

Det er vigtigt at du overholder din tid.

Hvis du bliver forhindret i at møde op til din tid, så giv besked på kontoret  så hurtigt som muligt og vi vil forsøge at finde en ny tid i forhold til arbejdspres og kalender.

Vi gør alt hvad vi kan for at gøre vinteroptagningen så god som mulig og vi håber på tålmodighed og god tone fra alle i processen. 

Alle medlemmer med fast havneplads, som ønskede at komme op sidste år, kom op. Vi er meget positive i forhold til at det kan lykkes igen.

De bedste hilsner på vegne af havnens personale

 

Havnefoged Jan Toft