Hermed indkaldes til generalforsamling i S/K Lynetten.

Dato: tirsdag d. 25. februar 2025

Klokken: 19:00

Sted: S/K Lynetten, Klubhus Øst, Refshalevej 200, 1432 København K

 

Dagsorden for den ordinære generalforsamling:

  1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning
  3. Fremlæggelse og godkendelse af regnskab
  4. Fremlæggelse og godkendelse af ydelser til klubben
  5. Fremlæggelse af budget
  6. Behandling af indkomne forslag
  7. Valg af bestyrelsesmedlemmer og suppleanter
  8. Valg af statsautoriseret revisor
  9. Valg af én kritisk revisor og suppleanter
  10. Valg af redaktør og webmaster
  11. Eventuelt

Dirigenten kan foreslå, at der ændres på rækkefølgen af punkterne, hvis et eller flere forslag berettiger det.

På valg i ulige årstal

  • Kasserer
  • Sekretær
  • Sejlerskoleformand
  • Akvititetsformand
  • Klubhusformand
  • Én bestyrelsessuppleant

Desuden skal der jf. gældende vedtægter vælges statsautoriseret revisor, kritisk revisor, suppleant til kritisk revisor, redaktør og webmaster.

Genvalg kan finde sted.

Forslag, der ønskes forelagt på generalforsamlingen til vedtagelse, skal være sejlklubbens bestyrelse i hænde skriftligt 35 dage for generalforsamlingen afholdes, dvs. d. 21. januar 2025. Forslag fremsendes til:

Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Forslaget skal være tydeligt markeret med navn og medlemsnummer. Indkomne forslag samt regnskab, budget og revisionsprotokollatet fra de kritiske revisorer bekendtgøres senest 2 uger før (dvs. senest d. 11. februar 2025) generalforsamlingen i LynetteNyt, som udsendes på e-mail til medlemmerne.

 

lynettenyt-2025-november-generalforsamling-2025.png